Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen

Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen

Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse behandler rammebetingelser og strategiske beslutninger som møter bedrifter på vei ut i nye markeder og bedrifter som allerede er etablert i andre land og regioner. Temaene boken tar opp, blir stadig viktigere fordi forbrukere, bedrifter og organisasjoner blir motivert eller tvun......
fra 488,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse behandler rammebetingelser og strategiske beslutninger som møter bedrifter på vei ut i nye markeder og bedrifter som allerede er etablert i andre land og regioner. Temaene boken tar opp, blir stadig viktigere fordi forbrukere, bedrifter og organisasjoner blir motivert eller tvunget til å forholde seg til tilbydere og konkurrenter på tvers av landegrenser i en globaliserende verden. Digitale medier sammen med større bevissthet globalt om bærekraftig utvikling krever at bedrifter må tenke nytt i forhold til tidligere praksis og tillempe en helhetlig tilnærming til internasjonal markedsføring. Boken trekker inn perspektiver fra både vareorienterte, tjenesteorienterte og reiselivsorienterte virksomheter. Tore Mysen er bokens hovedforfatter. Mysen er professor i markedsføring ved Markedshøyskolen. Han har doktorgrad fra Handelshøyskolen BI, hovedfag i markedsføring og forbrukerspørsmål fra Høyskolen i Buskerud, og er siviløkonom fra BI. Boken har bidrag fra Lars Erling Olsen og Kjersti Ruud Walaas. Lars Erling Olsen er professor og leder Institutt for markedsføring ved Markedshøyskolen. Kjersti Ruud Walaas er høyskolelektor og faglig studieleder i reiselivsledelse ved Markedshøyskolen.

Produktinformasjon

Oppdag Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen

Er du klar til å dykke inn i det dynamiske landskapet av **internasjonal markedsføring**? Med Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen får du en uvurderlig ressurs som utforsker de komplekse rammebetingelsene og strategiske beslutningene bedrifter står overfor når de navigerer i globaliseringens utfordringer.

Spennende temaer for moderne bedrifter

Dagens merkevarer må tenke seg om før de tar steget ut i nye markeder. Denne boken tar for seg:

  • Strategiske tilnærminger: Hva skal til for å lykkes på tvers av landegrenser?
  • Digitale mediers innflytelse: Hvordan påvirker teknologi forbrukeratferd?
  • Bærekraftig utvikling: Kan bedrifter være ansvarlige og samtidig konkurransedyktige?

Forfatterkompetanse

Tore Mysen er ikke bare en erfaren forfatter, men også en anerkjent professor i markedsføring ved Markedshøyskolen. Med doktorgrad fra Handelshøyskolen BI og erfaring fra Høyskolen i Buskerud, gir han deg trygghet i emnet. Sammen med bidrag fra ledende eksperter som Lars Erling Olsen og Kjersti Ruud Walaas, bringer boken et bredt perspektiv innen både vare- og tjenestemarkedene.

En helhetlig tilnærming til markedsføring

Internasjonal markedsføring handler ikke bare om salg; det handler om å bygge relasjoner. Mysen tilbyr innsikt i hvordan bedrifter kan tilpasse seg kulturelle forskjeller og forbrukerpreferanser i et globalt marked. Enten du er en student i markedsføring, en profesjonell eller en gründer, vil denne boken gi deg praktiske verktøy og teorier du kan bruke i din egen virksomhet.

Din guide i en globalisert verden

Ikke la deg skremme av kompleksiteten i internasjonal markedsføring! Med Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen får du en omfattende guide som hjelper deg å navigere i det moderne forretningslandskapet. Forbered deg på å ta strategiske beslutninger som vil forme fremtiden til din bedrift.

Enhver som ønsker å mestre markedsføring på et internasjonalt nivå, vil dra nytte av denne boken. Bestill ditt eksemplar i dag, og gjør deg klar for å utvide horisontene dine!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 488,- den billigste prisen for Internasjonal Markedsføring Og Relasjonsledelse Av Tore Mysen blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
420,-
Gjennomsnittspris:
448,-
Høyeste pris:
525,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig