Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer

Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer

Marketing Strategy and Competitive Positioning. Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to ach......
fra 280,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing Strategy and Competitive Positioning. Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage. The book is primarily about creating and sustaining superior performance in the marketplace. It focuses on the two central issues in marketing strategy formulation -- the identification of target markets and the creation of a differential advantage. In doing that, it recognises the emergence of new potential target markets born of the recession and increased concern for climate change; and it examines ways in which firms can differentiate their offerings through the recognition of environmental and social concerns. Forfattere: Nigel F. Piercy, Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud Utgave: 5 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 578 ISBN: 9780273740933 Vekt: 1111 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 0 kr
Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok med markeringer
Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
280,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing Strategy and Competitive Positioning. Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage. The book is primarily about creating and sustaining superior performance in the marketplace. It focuses on the two central issues in marketing strategy formulation -- the identification of target markets and the creation of a differential advantage. In doing that, it recognises the emergence of new potential target markets born of the recession and increased concern for climate change; and it examines ways in which firms can differentiate their offerings through the recognition of environmental and social concerns. Forfattere: Nigel F. Piercy, Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud Utgave: 5 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 578 ISBN: 9780273740933 Vekt: 1111 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Utforsk Marketing Strategy and Competitive Positioning

Er du klar for å ta markedsføringen din til et nytt nivå? Den pent brukte boken "Marketing Strategy and Competitive Positioning" er akkurat det du trenger for å forstå mekanismene bak vellykkede markedsstrategier. Dette er en 5. utgave fra renommert utgiver Financial Times/Prentice Hall, som dykker dypt inn i hvordan man utvikler og implementerer strategiske markedsplaner.

Hva kan du forvente av denne boken?

  • In-depth analyse: Boken fokuserer på konkurranseposisjonering, et nøkkelkonsept innen markedsstrategi, og gir deg de verktøyene du trenger for å oppnå konkurransefortrinn.
  • Målretting: Den hjelper deg å identifisere målmarkeder og bygge opp en differensiert fordel som gir deg overtak på konkurrentene.
  • Bærekraft i fokus: Forfatterne tar også for seg hvordan miljø- og sosiale spørsmål former nye markeder, spesielt i lys av dagens klimautfordringer.

Spesifikasjoner for Marketing Strategy and Competitive Positioning

La oss se nærmere på hva denne boken tilbyr:

  • Forfattere: Nigel F. Piercy, Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud
  • Språk: Engelsk
  • Sidetall: 578
  • ISBN: 9780273740933
  • Vekt: 1111 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt: 2011

Din sjanse til å lære mer om markedsstrategi!

Med et uten markeringer og pent brukt eksemplar av "Marketing Strategy and Competitive Positioning", er du godt rustet til å tilegne deg kunnskapen som kan løfte din karriere innen markedsføring. Enten du er student, markedsfører eller en leder som ønsker å friske opp kunnskapene, så vil denne boken være en uvurderlig ressurs.

Ikke gå glipp av sjansen til å få tak i et eksemplar av denne praktiske boken – din guide til å skape og opprettholde overlegen ytelse i et stadig mer konkurransedyktig marked!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeFinancial Times/Prentice Hall

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 280,- den billigste prisen for Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
280,-
Gjennomsnittspris:
281,-
Høyeste pris:
370,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig