
Om å påvirke
Om å påvirke handler om hvordan aktører i arbeids- og organisasjonslivet kan arbeide bevisst, planmessig og langsiktig for å nå sine mål gjennom strategisk bruk av påvirkningsprosesser.Boken belyser hvordan mennesker både påvirker og blir påvirket av hverandre, ofte uten bevisst planlegging. Den viser hvordan påvirkningsprose......
fra 499,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Om å påvirke handler om hvordan aktører i arbeids- og organisasjonslivet kan arbeide bevisst, planmessig og langsiktig for å nå sine mål gjennom strategisk bruk av påvirkningsprosesser.<br/><br/>Boken belyser hvordan mennesker både påvirker og blir påvirket av hverandre, ofte uten bevisst planlegging. Den viser hvordan påvirkningsprosesser kan struktureres metodisk, og hvordan en etisk tilnærming til påvirkning kan føre til ekstraordinære resultater.<br/><br/>Om å påvirke formidler kunnskap fra en rekke fagområder og inneholder praktiske eksempler fra norske virksomheter. Forfatteren utvikler og presenterer en metode for å arbeide systematisk og langsiktig med etisk påvirkning. Metoden vil hjelpe deg med å få større gjennomslagskraft for dine viktige saker.<br/><br/>Denne nye utgaven av boken er oppdatert med bakgrunn i nyere forskning og erfaringer fra praksisfeltet. Det er også gjort noen grep for at teksten skal få enda sterkere gjennomslagskraft.<br/><br/>Boken egner seg meget godt som grunnbok på universitets- og høyskolestudier innen ledelse, organisasjon, markedsføring, salg, innkjøp, strategi, HR og personalledelse. Den egner seg også meget godt til etter- og videreutdanning og som grunnbok på kurs og seminarer i arbeidslivet.<br/><br/>Olav Johansen er utdannet cand.paed. fra Universitetet i Oslo og arbeider som førstelektor ved Kristiania og Universitetet i Sørøst-Norge. Han underviser og forsker på blant annet forhandlings- og påvirkningsprosesser. Olav har i mange år også arbeidet med å støtte ledere, tillitsvalgte, team og organisasjoner med påvirkning og gjennomslagskraft i praksis.
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Om å påvirke |
| Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 499,- den billigste prisen for Om å påvirke blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Pitman New Era Anniversary EditionEconomics of AccountingIntroduction to Operations Research: 2024 Release ISEData Rules
Real Estate Finance & Investments: 2024 Release ISEThe Agent's EdgePotentialize Unlock Potential Maximize Performance and Inspire ExcellenceRevise SQE Dispute Resolution 2025/26 SQE1 Revision Guide
Dalhuisen on Transnational and Comparative Commercial Financial and Trade Law Volume 2 International Arbitration. The Transnationalisation of Dispute ResolutionBusiness Communication Your Mentor and Guide to Doing Business EffectivelyNever Outmatched Military Strategies to Lead Innovate and Win in the Modern Marketing BattlefieldThe Balanced Breakthrough Winning at Work Without Losing at Life
Apple in China The Capture of the World's Greatest CompanyEmployee Experience Design How to Cocreate Work Where People and Organizations ThriveStory Intelligence The Craft of Authentic Storytelling Made Smarter with AITransform! The 14 Behaviors Driving Successful Digital Transformation in the Age of Gen AI









