
Blikk for lek i barnehagen: starte, verne, videreutvikle
Blikk for lek i barnehagen: starte, verne, videreutvikle. Hvilken væremåte skal vi voksne ha i og utenfor leken? Kan barn være utenfor lek selv om det ser ut som de er inkludert? Hvordan skal vi øve opp evnen til å se om vår praksis hemmer eller fremmer barns muligheter til lek? Blikk for lek i barnehagen handler om hvordan v......
fra 210,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Blikk for lek i barnehagen: starte, verne, videreutvikle. Hvilken væremåte skal vi voksne ha i og utenfor leken? Kan barn være utenfor lek selv om det ser ut som de er inkludert? Hvordan skal vi øve opp evnen til å se om vår praksis hemmer eller fremmer barns muligheter til lek? Blikk for lek i barnehagen handler om hvordan voksne i barnehagen på ulike måter kan støtte, verne og videreutvikle lek. Forskning og teori om lek kobles med barnehagehverdagen, og praktiske eksempler og ulike verktøy viser hvordan personalet kan arbeide med barns lekeprosesser. Denne boken henvender seg til alle som jobber i barnehagen og til studenter i barnehagelærerutdanningen og andre pedagogiske utdanninger. Forfattere: Terje Melaas Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 192 ISBN: 9788244621281 Vekt: 420 g Forla Kommuneforlaget AS Innbindin Heftet Utgitt: 2013 Veil. pris: 389 kr Kategori: Pedagogikk For flere fagbøker og lærebøker trykk her
Topplisten: Other Brand Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Blikk for lek i barnehagen: starte, verne, videreutvikle |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 210,- den billigste prisen for Blikk for lek i barnehagen: starte, verne, videreutvikle blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Cultural Humility Engaging Diverse Identities inDestiny Ink: Baking Mix UpT. Rex needs specsWitch Week
Barn og unges digitale dømmekraftNye stemmer i norsk utdanningshistorieGood VibrationsTransformative Student Voice