
Dagligvarer Av Catherine Twomey Fosnot, Bill Jacob
Context for Learning er et omfattende amerikansk undervisningsmateriale som legger vekt på utforskende læring i virksomhetsnære kontekster. Materialet består av 18 hefter knyttet til tall og algebra. I heftene beskrives variert undervisning der elevenes arbeider parvis, i grupper og helklasse. Det legges vekt på dybdelæring,......
fra 271,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering
Produktinformasjon
Context for Learning er et omfattende amerikansk undervisningsmateriale som legger vekt på utforskende læring i virksomhetsnære kontekster. Materialet består av 18 hefter knyttet til tall og algebra. I heftene beskrives variert undervisning der elevenes arbeider parvis, i grupper og helklasse. Det legges vekt på dybdelæring, på muntlig og skriftlig språk, grunnleggende matematiske ideer, strategier og modeller. Bruken av virkelighetsnære kontekster gir tverrfaglige muligheter, bur på samfunnsmessig tilknytning og kritisk refleksjon, eksempelvis knyttet til helse og miljø. Materialet er inndelt i 3 serier: <br/> <br/>1.Addisjon og subtraksjon, <br/>2.Multiplikasjon og divisjon, <br/>3.Brøk, desimaltall og prosent. <br/> <br/>Dagligvarer. Multiplikasjon - en første innføring er en norsk oversettelse av det første heftet i en serie knyttet til multiplikasjon og divisjon. Heftet er særlig rettet mot elever på 3. - 5. trinn.
Topplisten: Other Brand Matematikk og naturfag
Spesifikasjon
Generelt
Sett | Nei |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 271,- den billigste prisen for Dagligvarer Av Catherine Twomey Fosnot, Bill Jacob blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste matematikk og naturfag for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
An Introduction to Applied and Environmental GeophQuantitative Chemical AnalysisArbeidsbok i matematikk for økonomistudenterAdvanced Engineering Mathematics International Ad
Wildlife managment in the anthropoceneQED 5¿10Introduction to the Practice of Statistics with AcConflicts in Urban Future-Making