Digital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny

Digital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny

Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i for......
fra 230,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Boken starter med å sette digitalisering i et strategisk perspektiv, før den går inn på enheter og teknologier som gjør digitaliseringen mulig. Deretter tar den for seg forretningssystemer, før den fortsetter med aktuelle temaer som sosiale medier, store data og digital markedsføring. Boken avsluttes med kapitler om datasikkerhet og grønn IT. Boken passer for økonomi- og samfunnsfaglige studier, ingeniør- og teknologistudier og for praktikere som ønsker en bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og forretningssystemer på høyskolenivå, blant annet på NITH, BI og på Høgskulen på Vestlandet, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier, teknologiledelse, strategi og virksomhetsutvikling. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning. "De fleste har et bilde av en robot som en maskin i et produksjonslokale, eller en menneskelignende maskin fra populærkulturen. Dette er fysiske roboter, men det fins også virtuelle roboter, som strengt tatt er programvare. Et eksempel på dette er en robot som går gjennom kundedataene i en bedrift, plukker ut de kundene som bedriften holder på å miste etter gitte kjennetegn, og foretar handlinger overfor disse kundene for at de skal forbli kunder." Forfattere: Tarjei Alvær Heggernes Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 313 ISBN: 9788245022469 Vekt: 970 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2017 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Produktinformasjon

Utforsk "Digital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny"

Er du klar for å dykke inn i den digitale verdenen av forretningsstrategier? Denne vakkert designede boken gir deg en omfattende forståelse av hvordan digitalisering påvirker vår hverdag og forretningsdrift. Med over 300 sider fylt med viktig informasjon, er dette en essensiell ressurs for både studenter og praktikere.

Hva kan du forvente fra boken?

  • Strategisk perspektiv: Boken innleder med å plassere digitalisering i en overordnet strategisk kontekst som er relevant for dagens virksomheter.
  • Moderne teknologier: Få innsikt i tech som driver digitalisering, fra sosiale medier til store data og digital markedsføring.
  • Datasikkerhet: Lær om viktigheten av datasikkerhet og grønn IT i en stadig mer digitalisert verden.
  • Praktisk anvendelse: Boken er ikke bare for teoretikere; den er tilpasset praktiske behov i arbeidslivet.

For hvem er denne boken?

"Digital forretningsforståelse" er perfekt for:

  • Studenter innen økonomi og samfunnsfag.
  • Ingeniør- og teknologistudenter som ønsker kollisjon mellom teknologi og forretningsdrift.
  • Praktikere i næringslivet som vil styrke sin digitale kompetanse.

Om forfatteren

Forfattet av Tarjei Alvær Heggernes, en erfaren akademiker med mange års undervisningserfaring innen strategisk bruk av IT. Heggernes kombinerer teori med praktiske eksempler som gir deg både innsikt og anvendelse.

Detaljer om "Digital forretningsforståelse"

  • Utgave: Ukjent
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Sidetall: 313
  • ISBN: 9788245022469
  • Vekt: 970 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt av: Fagbokforlaget
  • Veil. pris: 0 kr
  • Kategori: Bøker

Ikke gå glipp av sjansen til å forbedre din digitale kompetanse med "Digital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny". Den har noe for alle som ønsker å navigere det moderne, digitale landskapet med selvtillit!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDigital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny
MerkeFagbokforlaget

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 230,- den billigste prisen for Digital forretningsforståelse, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
230,-
Gjennomsnittspris:
230,-
Høyeste pris:
230,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig